راه اندازی کسب و کار خانگی

نویسنده : شادی سلیمی

راه اندازی کسب و کار خانگی

چگونه یک کسب و کار کوچک در خانه راه اندازی کنیم

1. ایده کسب و کار کوچک خود را شناسایی کنید.

چه گزینه ای را از لیست بالا انتخاب کنید یا ایده دیگری در آستین خود داشته باشید، داشتن تجربه، آموزش یا مهارت های لازم برای موفقیت بسیار مهم است. آیا می خواهید یک مهدکودک را اداره کنید اما هرگز حتی از یک مهدکودک موفق بازدید نکرده اید؟ زمانی را صرف انجام تحقیقات کنید تا بدانید که آیا این واقعاً برای تجربه، علایق و مخاطب هدف شما مناسب است یا خیر.

 

2. به عنوان یک تجارت جانبی یا سرگرمی شروع کنید.

آیا می توانید کسب و کار خود را به عنوان کاری که در عصرها یا آخر هفته ها انجام می دهید (با نام مستعار یک کار جانبی) آغاز کنید؟ این به شما امکان می دهد قبل از اینکه شغل 9 تا 5 خود را ترک کنید و درآمد اولیه خود را از دست بدهید، اشتباه کنید، بازار را آزمایش کنید، و بفهمید که آیا ایده شما پای کار دارد یا خیر.

کسب و کار خانگی

3. در مورد نرم افزار خود تصمیم بگیرید.

شما در اولین راه اندازی چیزهای زیادی در بشقاب خود دارید. اما یکی از مراحلی که حیاتی است (و اغلب توسط کارآفرینانی که اولین بار آن را فراموش می کنند) تصمیم گیری در مورد نرم افزاری است که می تواند به شما کمک کند تا با رشد کسب و کارتان کارآمدتر باشید.

 

هر کسب‌وکاری متفاوت است – اما تقریباً همه شرکت‌ها می‌توانند از نرم‌افزار برای کمک به تجزیه و تحلیل، مدیریت پروژه ، حسابداری، حسابداری، بازاریابی ایمیلی و سایر کارهای اساسی روزانه استفاده کنند.

 

یکی از مهم‌ترین ابزارهای نرم‌افزاری که هر کسب‌وکار کوچک باید از آن استفاده کند، یک پلتفرم CRM یکپارچه رایگان برای پیگیری اطلاعات مهم مشتریان در یک پایگاه داده مرکزی است. این کمک خواهد کرد که تیم شما هماهنگ شود و مطمئن شوید که با رشد کسب و کارتان سازماندهی خواهید کرد.

 

4. یک طرح تجاری ایجاد کنید.

بدون طرح کسب و کار؟ بدون کسب و کار. به خصوص اگر ایده کسب و کار کوچک شما به سرمایه گذاران نیاز دارد، باید یک طرح تجاری تهیه کنید تا یک نمای کلی از موقعیت خود در بازار، پیش بینی های مالی و مزیت های رقابتی منحصر به فرد خود ارائه دهید.

طرح کسب و کار شما باید شامل عناصر زیر باشد:

 

خلاصه اجرایی - مروری بر سطح بالا از شرکت شما و موقعیت بازار.

مدل کسب و کار - مشخص کنید که کسب و کار شما چه کاری انجام می دهد، کسب و کار شما به چه کسانی خدمات می دهد و ساختار کسب و کار شما چگونه است. شما باید توضیحی در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید و اینکه چگونه نیازهای مشتریان شما را برآورده می‌کنند، ارائه دهید.

شرایط بازار - خلاصه ای از اطلاعات مربوط به رقبا. نقاط قوت و ضعف نزدیکترین رقبای خود را مشخص کنید.

محصولات و خدمات - از این بخش برای توصیف جزئیات محصولات و خدمات خود استفاده کنید و آنچه را که محصول شما را از سایرین در بازار متمایز می کند، مشخص کنید.

عملیات و مدیریت - ساختار سازمانی، نقش های کلیدی و مسئولیت های کسب و کار خود را مشخص کنید.

استراتژی بازاریابی و فروش - این بخش باید نحوه بازاریابی و فروش محصول خود را توضیح دهد. اطلاعاتی در مورد مشتری ایده آل خود، نحوه برنامه ریزی برای موقعیت پیشنهادی خود و استراتژی فروش خود بگنجانید.

برنامه مالی - یک طرح کلی از وضعیت مالی کسب و کار خود ایجاد کنید. هزینه‌های راه‌اندازی، تولیدات مالی اولیه‌تان و نحوه پیش‌بینی تامین بودجه را در نظر بگیرید.

ضمیمه - پس از تکمیل قسمت های بالا، سند را با یک ضمیمه که طرح تجاری خود را خلاصه می کند، پایان دهید.

شما در اولین راه اندازی چیزهای زیادی در بشقاب خود دارید. اما یکی از مراحلی که حیاتی است (و اغلب توسط کارآفرینانی که اولین بار آن را فراموش می کنند) تصمیم گیری در مورد نرم افزاری است که می تواند به شما کمک کند تا با رشد کسب و کارتان کارآمدتر باشید.

 

هر کسب‌وکاری متفاوت است – اما تقریباً همه شرکت‌ها می‌توانند از نرم‌افزار برای کمک به تجزیه و تحلیل، مدیریت پروژه، حسابداری، حسابداری، بازاریابی ایمیلی و سایر کارهای اساسی روزمره استفاده کنند.

 

یکی از مهم‌ترین ابزارهای نرم‌افزاری که هر کسب‌وکار کوچک باید از آن استفاده کند، یک پلتفرم CRM یکپارچه رایگان برای پیگیری اطلاعات مهم مشتریان در یک پایگاه داده مرکزی است. این کمک خواهد کرد که تیم شما هماهنگ شود و مطمئن شوید که با رشد کسب و کارتان سازماندهی خواهید کرد.

 

5. تصمیم بگیرید که آیا شما یک LLC یا مالک انحصاری خواهید بود.

دو ساختار قانونی رایج برای مشاغل کوچک، شرکت های با مسئولیت محدود (LLC) و مالکیت انحصاری هستند.

 

LLC یک ساختار تجاری پیچیده‌تر از یک شرکت انفرادی است و می‌تواند افراد، شرکت‌ها و سایر شرکت‌های LLC را به عنوان عضو شامل شود. علاوه بر این، شرکت های LLC مشمول یک سطح مالیات جداگانه نیستند و به مالک کسب و کار حفاظت از مسئولیت و مزایای مالیاتی ارائه می دهند. LLCها بر اساس ایالت به ایالت تشکیل می شوند.

 

شرکت های انحصاری مشاغلی هستند که تحت مالکیت و اداره یک شخص هستند و توسط دولت به عنوان یک نهاد مجزا از مالک شناسایی نمی شوند. در حالی که مالکیت انفرادی ساده ترین ساختار تجاری است، مالکان انفرادی شخصاً در قبال تجارت خود مسئول هستند.

 

علاوه بر LLC یا مالکیت انحصاری، چند گزینه دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

 

شان فلانیگان، مدیر محتوای Sendle ، می‌گوید: «در حالی که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک ممکن است با انتخاب یک LLC یا مالکیت انحصاری به بهترین وجه مورد استفاده قرار گیرند، چند گزینه دیگر وجود دارد.»

 

شراکت ها برای کسب و کارهایی که توسط چندین نفر اداره می شوند بسیار عالی هستند. از آنجایی که افراد مسئولیت تجاری را بر عهده می گیرند و در سطح شخصی مالیات می پردازند، بیشتر به مالکیت انحصاری ارتباط دارد.

 

او می افزاید: "برای اجتناب کامل از مسئولیت شخصی، مشاغل کوچک ممکن است انتخاب کنند که به عنوان یک شرکت، شرکت S یا B Corp. شرکت های S از مالیات شرکت ها اجتناب کنند، در حالی که B Corps باید یک آستانه برای منافع عمومی و پاسخگویی داشته باشد."

 

علاوه بر این، فلانیگان می‌گوید: " دلایل بسیار خوبی برای تبدیل شدن به یک شرکت B فراتر از انجام یک تجارت خوب وجود دارد . با همه اینها، بسیاری از مشاغل کوچک که هدفشان رشد فوق‌سریع نیست، برای ساده نگه داشتن کارها با یک LLC همراهی می‌کنند. در حالی که مالکان را از مسئولیت بیش از حد محافظت می کند."

 

در مورد انتخاب ساختار مناسب برای کسب و کار خود از مدیریت کسب و کار کوچک بیشتر بدانید .

مقالات مرتبط:

روشهای متقاعد ‌سازی مشتری

روشهای متقاعد ‌سازی مشتری

نویسنده : شادی سلیمی

رازهای موفقیت در کسب و کار

رازهای موفقیت در کسب و کار

نویسنده : شادی سلیمی

کارآفرینی

کارآفرینی

نویسنده : شادی سلیمی